שר העבודה תוקף: "להעמיד לדין את אהוד ברק"

מהדורת הבוקר 1 Comment on שר העבודה תוקף: "להעמיד לדין את אהוד ברק"

שר העבודה יואב בן צור ב"מהדורת הבוקר" על חזרת אריה דרעי לשולחן הממשלה: "אחרי שתעבור עילת הסבירות, הרב אריה ייגש למועצת חכמי התורה ויציג להם את הצדדים לכאן ולשם. אנחנו מרגישים בחסרונו בממשלה, לא מתלהם, ענייני ואחראי" השר הוסיף: קורא לחקירה ולהעמדה לדין של ראה"מ לשעבר אהוד ברק, על הקריאה למרי אזרחי"

ח"כ יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה, יואב בן צור ב'מהדורת הבוקר': "יש דעות בעד להעביר בצורה מדודה את הרפורמה ויש נגד. צריך שיהיה שקט, אבל אם נראה שגם מה שהוסכם בשיחות – נשנה פאזה ונעביר בבת אחת. המטרה של האופוזיציה היא להפיל את הממשלה בכל מחיר. זה הדבר היחיד שמעניין אותם והם יעשו את זה בכל מחיר. כשאנחנו היינו באופוזיציה לא יצאנו לרחובות, נלחמנו קשה מהכנסת"

לגבי חזרת אריה דרעי לשולחן הממשלה: "אחרי שתעבור עילת הסבירות, הרב אריה ייגש למועצת חכמי התורה ויציג להם את הצדדים לכאן ולשם. אנחנו מרגישים בחסרונו בממשלה, לא מתלהם, ענייני ואחראי. עד סוף מושב הקיץ נעביר את חוק הסבירות, החוק של הרב אריה דרעי עבר בקריאה שניה ושלישית ואז הוא יחזור. מתי הוא יחזור? למועצת החכמים הפיתרונים, היא מספיק מנוסה"

לגבי יוקר המחיה: "נעשים צעדים בכל המשרדים. מיתנו את העליות במחירי התחבורה הציבורית, נעודד אנשים לצאת לעבודה, בקרוב יהיו כרטיסי מזון. זה תהליך שלוקח זמן, גם אצלינו בציבור החרדי בנות רבות משכילות ומקבלות שכר מכובד, יש גם "שוק עבדים" של נשים מפרנסות – אנחנו מתחילים לטפל בזה. יש נשים שמשוועות לעבודה, הן צריכות להיות ג'וניורים וליצור ותק וניסיון. אנחנו בקרוב נפתח קורסים להעשרתן. זה לא רק לחרדיות, אלא גם לפריפריה ולמגזר הערבי"

לגבי הגננות, הקופאיות ואוכלוסיות שעובדות בשכר מינימום: "יחידות האכיפה שלנו יפעלו לבדוק שלא יחייבו את הקופאיות על חוסרים שמקורם מטעות אנוש. נעביר גם תקנות בעניין. אין לנו יכולת להעלות את שכר הגננות, אבל נפעל להשוות את שכר הסייעות ולאכוף את החוק. למעסיק לא יהיה כדאי אם יבואו להתלונן"

"מועצת גדולי התורה קיבלו מיו"ר ש"ס סקירה על הערים הבעייתיות לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. לא ידוע לי על הסכם חתום וסופי בבני ברק". השר התייחס לבחירות בעיר אלעד: "קיבלנו את ברכת מועצת החכמים לבחור ברב יהודה בוטבול. הוא ראוי, נעים הליכות ורב פעלים. אם דגל התורה יפרו את ההסכם, הם יפסידו בערים אחרות"

"יש לנו עשרות נציגים בכל הארץ, הם סיירת המטכ"ל שלנו. בבחירות הארציות עלינו בכל האזורים בכמות המצביעים ובזכותם. אין סיבה שלא נרחיב את הנציגות המקומית שלנו"

שר העבודה, יואב בן צור תוקף את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק: "אני קורא לחקירתו ולהעמדתו לדין, על הקריאה למרי אזרחי. ההסתה ופלוגות המילואים שמסרבות פקודה לא מתקבלות על הדעת".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    וכן להעמיד לדין את החמור לפיד הנוצרי